Toelichting

Met dit formulier kun u een klacht indienen wanneer u ontevreden bent over het handelen van een van onze medewerkers. Dit formulier dient in de Nederlandse taal ingevuld te worden. Het is belangrijk dat u duidelijk aangeeft waarover de klacht gaat. Geef duidelijk aan of u reeds eerdere correspondentie of telefonisch contact hebt gehad hierover.

Ik heb een klacht. Mijn gegevens zijn:

Naam (bedrijf) *
Aanhef dhr.mevr.
Voorletters *
Achternaam *
Straat + huisnummer
Postcode
Plaats
Telefoonnummer
E-mailadres *

Mijn klacht is gericht tegen:

Gerechtsdeurwaarder (naam)
of
Medewerker kantoor (naam)
Datum voorval *

Mijn klacht is:

Benoem hier kort in uw eigen woorden wat het probleem is. Geef in ieder geval antwoord op de volgende vraag:

Wat doet de gerechtsdeurwaarder/ medewerker kantoor volgens u niet goed?

*Deze invoervelden zijn verplicht.

Incasso

Download klachtenregeling

Hoe gaat het verder met mijn klacht?

  • Binnen 4 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst van uw klacht.
  • Uw klacht zal intern worden onderzocht en betrokken personen zal om uitleg worden gevraagd.
  • U ontvangt uiterlijk na 14 werkdagen een reactie op uw klacht.